Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis - Gratis achteraf betalen - Discreet verpakt en bezorgd

Bestellen

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING BIJ GENOTSHOP?

Als je een artikel in de webshop hebt gevonden, selecteer je deze en klik je op in winkelmand plaatsen. Wanneer je uitgeshopt bent, kan de bestelling worden afgerond door op je winkelwagen te klikken (rechts bovenin) en vervolgens op afrekenen te klikken. Je komt daarna op de pagina waar je je adresgegevens moet achter laten, zodat jouw pakket op het juiste adres wordt bezorgd. Dit proces is onderverdeeld in 4 stappen:

1. Bezorgadres
Hier vul je je adresgegevens in. Heb je al eens eerder bij ons besteld en daarbij een account aangemaakt? Dan kun je ook boven dit vak inloggen en worden je accountgegevens ingevuld. Dat scheelt weer!

2. Verzendmethode
Je hebt hier de optie je bestelling als brievenbuspost, brievenbuspost plus of als PostNL pakket te verzenden. Een brievenbuspakket (zonder plus) heeft geen track & trace code en een PostNL pakket en brievenbuspost plus wel.

3. Betaling
Bij Genotshop kun je op de volgende manieren betalen:

- iDeal
- Creditcard
- Bancontact / Mister Cash
- Giropay

Met de opties iDeal, Creditcard, Bancontact / Mister Cash, Giropay worden de kosten voor jouw bestelling meteen afgeschreven. 

Indien je in het bezit bent van een (persoonlijke) kortingscode dien je deze vóór het plaatsen van je bestelling in te voeren. Wij kunnen kortingscodes niet achteraf verrekenen.

4. Plaats je besteling
Als je klikt op de button plaats je bestelling word je doorgestuurd naar de betaalpagina of bevestigingspagina. Dit is afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gekozen. Hierna is het wachten tot jouw items in huis zijn. Can't wait!

VERZENDING & DISCRETIE

Discretie staat bij ons voorop. Wij zorgen er dan ook altijd voor dat alle pakketten netjes en discreet verpakt de deur uitgaan. Daarnaast staan wij garant voor snelle leveringen. In de meeste gevallen is voor 23:00 uur besteld, de volgende dag geleverd.

Levertijden

De levertijd voor zendingen naar Nederland, België en Duitsland is 1 werkdag na ontvangst van uw betaling. 

Discrete verzending

Al onze bestellingen worden verpakt in blanco verpakking waar geen naam of logo van Genotshop op staat. Ook wordt een pakket niet bij de buren afgeleverd.

Zelf bezorgdatum kiezen

Wanneer u een bestelling plaatst bij de Genotshop kunt u binnen Nederland zelf de bezorgdatum kiezen.

Uw Pakket Online Volgen

We houden u graag op de hoogte van de status van uw bestelling. Lees meer

PostNL-afhaalpunt

Haalt u of uw klant de bestelling liever af bij een afhaallocatie? Dan bezorgt EDC het pakket direct bij één van de meer dan 2400 PostNL afhaalpunten. Ook mogelijk bij Dropshipping. Lees meer

DHL Packstation / Postfiliaal

Voor de Duitse klanten, bieden wij de mogelijkheid voor ophalen bij een DHL Packstation. Ook dit is mogelijk bij Dropshipping. Lees meer

Zelf afhalen bij ons magazijn

U kunt uw pakketje zelf afhalen in ons magazijn te Veendam. Lees meer

Pakketautomaat

U kunt uw pakketje afhalen bij een pakketautomaat. 

Bezorging op zondag

Tegen een toeslag is aflevering op zondag mogelijk.

Bezorging op maandag

Tegen een kleine toeslag is aflevering op maandag ook mogelijk.

Verzendkosten

De verzendkosten binnen Nederland, België en Duitsland bedragen € 6,50. Voor orders van meer dan € 650 (excl. BTW, voor levering binnen Nederland, België en Duitsland) geldt GRATIS verzending. Voor alle overige landen zie Verzendkosten.

HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING IN HUIS HEB?

Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst! We doen er uiteraard alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verzenden. We streven er daarom naar dat als jij je pakketje op werkdagen vóór 23:00 besteld, het dezelfde dag wordt verzonden. Je ontvangt daarom altijd een mailtje zodra jouw pakket ons warehouse verlaat. Zo weet je precies wanneer jouw nieuwe aanwinst(en) onderweg zijn naar jou. Heb je daarnaast de keuze gemaakt voor een pakket met Track & Trace code? Dan kun je via deze weg jouw pakket volgen tot aan de ontvangst!

Let op! Gedurende de uitverkoop en tijdens andere acties kan het voorkomen dat bestellingen wat later worden verzonden.

Mocht het zo zijn dat jouw pakket buiten Nederland wordt bezorgd, dan is het handig om rekening te houden met andere levertijden. Deze verschillen per land van bestemming.

KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling nog te wijzigen na plaatsing. Voor vragen hierover kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 9u - 21u via het e-mailadres: info@genotshop.nl, via Whatsapp of Live Chat.

NAAR WELKE LANDEN VERSTUURT GENOTSHOP?

Wij versturen naar bijna alle landen ter wereld. De verzendkosten naar het buitenland worden automatisch verrekend bij het plaatsen van je bestelling. Kun je geen verzending kiezen naar het land van jouw keuze? Neem dan contact op met onze klantenservice.

WELKE VERZENDOPTIES ZIJN ER?

Genotshop verzend standaard met PostNL. Hierbij heb je keuze uit twee verschillende verzendmethodes:

Brievenbuspakket
Als je een klein product besteld bij ons heb je bij de check out de optie om te kiezen voor de verzendmethode 'brievenbuspakket'. Dit betekent dat PostNL jouw pakketje door de brievenbus aflevert. Bij deze optie ontvang je geen track en trace code. Houdt er hiernaast ook rekening mee dat het soms langer kan duren voor jouw brievenbuspakketje wordt afgeleverd ten opzicht van de verzendmethode PostNL pakket.

Brievenbuspakket Plus
Met de 'brievenbuspakket plus' optie wordt je pakket op dezelfde manier verstuurd als een gewoon brievenbuspakketje, echter ontvang je nu wél een track & trace code. Hiermee kun je jouw brievenbuspakketje volgen tot het moment van leveren.

PostNL pakket
Wanneer je in de check out kiest voor de verzendmethode 'PostNL pakket' wordt je pakket afgeleverd door een bezorger van PostNL. Bij deze verzendmethode ontvang je ook een track and trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering. Deze track and trace code ontvang je van ons vanaf het moment dat het pakketje ons magazijn verlaat.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Bestellingen binnen Nederland
Je bestelling wordt bezorgd door PostNL. Daarbij heb je keuze uit onderstaande verzendmethodes:

- Brievenbuspakket €1,95
- Brievenbuspakket Track&Trace €2,95
- PostNL pakket €4,95

Bestellingen buiten Nederland
De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Mocht je hier vragen over hebben dan kun je altijd op werkdagen van 9u - 21u onze klantenservice bereiken.

HOE VOLG IK MIJN BESTELLING?

Wanneer je hebt gekozen voor de verzendmethode 'PostNL pakket' kun je jouw pakket volgen met een Track & Trace code. Je ontvangt, vanaf het moment dat je pakket ons magazijn verlaat, een mail met een link naar de website van PostNL en je Track & Trace code. Op de site waar de link naartoe leidt kun je je Track & Trace code invullen en zie je de huidige status van je bestelling.

Als je hebt gekozen voor de optie 'Brievenbuspost' krijg je geen track & trace code. Vaak duurt de levering van deze verzendmethode ook langer dan een 'PostNL pakket'.

 
HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM TE WINKELEN BIJ GENOTSHOP?

Het is niet verplicht een account aan te maken als je wilt winkelen bij Genotshop. Echter is het wel zo dat als je een account aanmaakt, het allemaal een stuk gemakkelijker wordt:

- Je kunt je volgende bestelling sneller plaatsen, omdat al je gegevens vanzelf worden ingevuld bij de checkout
- Je kunt jouw favoriete items bewaren in je verlanglijst; in je winkelmandje en verzenden maar!
- Je huidige en voorgaande bestellingen worden bijgehouden
- Je kunt je factuuradres en verzendadres wijzigen; lekker bezorgen op je werk

IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN, WAT MOET IK DOEN?

Je kunt je wachtwoord opnieuw aanvragen door te klikken op wachtwoord vergeten. Onder de vakjes om in te loggen vind je het tabje wachtwoord vergeten? Vul je email-adres & klik op verstuur. Er wordt een nieuw wachtwoord gestuurd naar het door jou gebruikte e-mailadres.

Contact

Genotshop
Compagnonsweg 7
9482 WR Tynaarlo
Nederland

T +31 (0) 592 580000
E info@genotshop.nl

Copyright © 2019 - Alle rechten voorbehouden